Ziek - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu

Ziek

Blijf op de hoogte en volg Jessica

01 Maart 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Hallo iedereen!!

Hier ben ik terug! Ik ben ondertussen een tweetal dagen goed ziek geweest. Het begon eergisteren toen ik aan het werk was met serieuze hoofdpijn. Ik dacht eerst dat ik een zonneslag of zo had. Ik ben dan een beetje vroeger gestopt met werken en in mijn bed gekropen. s' Avonds ben ik misselijk beginnen worden, koorts gekregen, ganse de nacht moeten overgeven en diarree gehad. Was zeer ambetant! Gelukkig was het de volgende dag al iets beter. Vandaag voel ik me al stukken beter (alleen nog wat last van "de scheisserei" ;-) ). Ik denk ofwel dat het buikgriep is ofwel iets verkeerds gegeten.

Doordat ik ziek was ben ik wel twee dagen niet kunnen/mogen gaan werken. Dit komt omdat wij als mensen die bacteriën kunnen overbrengen op de apen en dan kunnen ze heel erg ziek worden van bv. een stomme griep.

Gisteren dan maar dagje uitgeziekt in mijn bed en veel gerust. Vandaag voelde ik mij al veel beter en ben ik een dagje naar het strand geweest en het dorpje een beetje verkend, wat gewinkeld en iets weesten eten.

Toen ik deze avond thuis kwam en mij ging gaan douchen, stond ik volledig ingezeept en ingeshampood onder de douche toen plots het water stopte met stromen. Daar stond ik dan ... Eventjes gewacht maar al snel bleek dat we de rest van de dag geen water meer zouden hebben. Gelukkig hadden we zo een grote bidon drinkwater waarmee ik me kon afspoelen (niet handig als je haar vol shampoo zit ! ;-) ).

Morgen heb ik zowiezo een vrije dag op het werk en ga ik samen met mijn huisgenoot een uitstapje doen naar Manzanillo. Dat is een klein dorp hier verderop met mooie stranden en mooie fauna en flora!!

Ik heb niet veel spannende dingen beleefd de laatste dagen omdat ik ziek was. Maar ik voel me al stukken beter en zie het volledig zitten om er morgen op uit te trekken en om maandag terug te gaan werken!!

Vele groetjes en tot binnenkort muchachos!!!






  • 02 Maart 2014 - 08:24

    Carine:

    geniet er maar van en nu niet meer ziek zijn hé.
    Nen mens staat versteld met wat ge voort kunt en hier bij ons luxe alom.
    Ge zult als een ander mens terug komen.
    Geniet met volle teugen van alles rondom jou en van de beestjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Jessica

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 5654

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 24 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: