Jaguar Rescue Center Costa Rica ==> aftellen!! - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu Jaguar Rescue Center Costa Rica ==> aftellen!! - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu

Jaguar Rescue Center Costa Rica ==> aftellen!!

Door: Jesscia

Blijf op de hoogte en volg Jessica

26 Januari 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Hallo allemaal!

Binnen een maandje is het zover! Dan vertrek ik naar Puerto Viejo, een klein dorpje aan de Caraïbische kust van Costa Rica om er in het Jaguar Rescue Center te gaan werken! Het JRC is een opvangcenter voor gewonde wilde dieren. De dieren worden er verzorgd met als doel ze later terug in de vrije natuur te laten! Er zitten allerlei dieren: apen, luiaards, vogels, reptielen, ... .

Op 22 februari vertrek ik vanuit Zaventem naar San José (de hoofdstad van Costa Rica). Daar zal ik 1 nacht overnachten om vervolgens door te reizen naar Puerto Viejo met de bus! Ik zal daar een maand verblijven in een huis met andere vrijwilligers van het JRC!

Ik ben aan het aftellen !!!

Zie hier een filmpje van het JRC:

http://www.youtube.com/watch?v=RFseE5f1aTg&feature=c4-overview&list=UUukWGYOr871ZoKw_HzR3sEA

Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in het JRC via deze blog!!

Groetjes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Jessica

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 5653

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 24 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: