Nog een dagje! - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu Nog een dagje! - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Jessica - WaarBenJij.nu

Nog een dagje!

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 Februari 2014 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Jajaaaa,

Nog 1 dagje in België en dan vertrek ik naar het warme, tropische Costa Ricaaaa!!

Ik vertrek deze nacht om half drie thuis om om 06.40u op te stijgen in Brussel. Dan vlieg ik eerst een groot uur naar Londen en vanuit Londen vlieg ik 8.5 uur naar New York. Daarna nog 5 uurtjes vliegen naar San José! Ik zal daar aankomen om 21.00 u (lokale tijd). Het is daar 7 uur vroeger dan hier in België! De temperatuur daar bedraagd rond de 30° het ganse jaar door. Er kan wel veel neerslag vallen ... . Maar ook daar hebben we een oplossing voor: de kawéééé!!

Je kan mij altijd contacteren op mn email adres of via facebook! Ik zal proberen om zoveel mogelijk van mij te laten horen en zal proberen om af en toe een paar foto's online te zetten zodat jullie ook kunnen meegenieten ;-). Het zal wel allemaal afhangen van de internet verbinding die ik daar ga hebben (als ik er al ga hebben ;-)).

I'll keep you posted!!!

Groetjes Jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Jessica

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 5649

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 24 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: